loading...
اس ام اس عاشقانه،اس ام اس خنده دار
مهدی بازدید : 36 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (1)

به شقایق سوگند که تو بر خواهی گشت ، من به این معجزه ایمان دارم ، منتظر باید بود تا زمستان برود ، غنچه ها گل بکنند !

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

این منم پنهانترین افسانه ی شبهای تو / آنکه در مهتاب باران شوق پیدایی نداشت / خواستم تا حرف خود را با غزل معنا کنم / زیر باران نگاهت شعر معنایی نداشت .
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

در را باز کن خبری دارم ، قلبم را بشکاف نامه ای دارم ، نامه را باز کن ، دوستت دارم .

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

در قفس تنهاییم تنها یاد توست که مرا به اوج همه ی دوست داشتنها به پرواز در می آورد .

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بر دریچه ی قلبم نوشتم عشق ممنوع ، ولی عشق آمد و گفت من بی سوادم !

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

در قفس افتاده ام فکر رهایی نیستم / دل به عشقت داده ام اهل جدایی نیستم .

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

زمان غارتگر غریبیست ، همه چیز را می برد جز حس دوست داشتن را .

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

یک نامه پر از ماه و تو را دارم یاد / در پاکت گل گذاشتم دادم باد .

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اگه تو رو خواستم از روی عشقه / هرجا تو باشی اونجا بهشته .

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شبها به ماه دیده ، تو را یاد میکنم / با مه فسانه گفته و فریاد میکنم / شاید تو هم به ماه کنی ، ماه من نگاه / با این خیال ، خاطر خود شاد میکنم .

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کی گفته نفرین میکنم / غصه به تو حرومه / خوشبختی تو گل من / همیشه آرزومه .

 

نظر یادتون نره


منبع:www.mobp30.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ❤♀ בو בلـ ــ ــ ــבآבهــ ♂❤ در تاریخ 1392/12/26 و 2:01 دقیقه ارسال شده است

سلام.مرسی.بازم ب ما سر بزن.چشم.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از سایت ما راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 131
  • بازدید سال : 140
  • بازدید کلی : 16,005