loading...
اس ام اس عاشقانه،اس ام اس خنده دار
مهدی بازدید : 29 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (1)
چهار فصل که حرفه فصل پنچمی به خاطر تو و به یاد تو در درونم است

.

.

اس ام اس عاشقانه قشنگ 

.

.


کآفی است کسی اسمم راصدابزند
کمی مکث کند و بگوید
خوبی؟
آن وقت چیزی نمی گویم
فقط از گریه منفجر می شوم

.

.

اس ام اس عاشقانه قشنگ زیبا 

.

.


برای تصاحبت نمی جنگم
احاطه ات نمی کنم تا مال من شوی
با رقیبان جدل نمی کنم....
ولی اگر بیایی و بمانی،
برای با تو ماندن،ر
با دنیا می جنگم

.

.

اس ام اس عاشقانه قشنگ 93 

.

.


من بارها شماره ات را میگیرمر
و کسی در گوشم مدام زمزمه می کند
دستگاه مشترک مورد نظر خاموش است
و من برایش از تو، از دلتنگی ها، از اشک های بیصدا و از بی کسی هایم می گویم
اما او سر حرفش می ماند لعنت به بخت سیاهم

.

.

اس ام اس عاشقانه قشنگ  روز

.

.


حباب اگه نفس بکشه میمیره من اون حبابم که حاضرم به خاطرت نفس بکشم

.

.

اس ام اس عاشقانه قشنگ 

.

.


درخیال خود پشت سرت اب ریختم
نه برای اینکه برگردی نه
برای اینکه پاک شود هرچه ردپای توست در زندگیه من

.

.

اس ام اس عاشقانه قشنگ 

.

.


باهام دعواکن باهام قهرکن حرصم رو در بیار بهونه بگیر تازه اجازه داری اشکموهم بعضی وقتا دربیاری اماحق نداری هیچوقت بری هیچوقت

.

.

اس ام اس عاشقانه قشنگ 

.

.


مرا....
محکم تر در آغوش بگیر
من هرگز نمیخواهم،
تو را به دست
خاطرات!
لعنتی بسپارم
من میترسم از تنهایی خوبه لعنتیه من

.

.

اس ام اس عاشقانه قشنگ 

.

.


دلم یک شب آروم میخواهد
با آهنگی رومانتیک
چند تا شمع
و یک عالمه
تو

.

.

اس ام اس عاشقانه قشنگ 

.

.


عشق یعنی
اینقدر دوستش داری که به خاطرش
حتی
از ابرازِ علاقه ی دیگران هم به خودت مُعذب میشی

.

.

اس ام اس عاشقانه قشنگ 

.

.


گاهی دلم تنگ می شود برای
یک دوستت دارم ساده
دو فنجان قهوه داغ
سه روز تعطیلی در زمستان
چهار خنده بلند
و
پنج انگشت دوست داشتنی
!

.

.

اس ام اس عاشقانه قشنگ 

.

.

کاش حداقل میدانست دوستش دارم

.

.

اس ام اس عاشقانه قشنگ 

.

.


جانا شوق دیدار زآن رخ رعنا دارد این دل
دیده گریان است واه درسینه دارد این دل....

.

.

اس ام اس عاشقانه قشنگ 

.

.


نگاهت نمیکنم که تحریک شوی تحریکت میکنم که نگاهم کنی نه از سر شهوت و هوس بلکه با عشق روحم را عریان کن قبل از تصاحب جسمم چیزی که فراوان است تن عریان حتی به قدر یک رویا فرق بین ناز و نیاز را بدان تا برای سوختن ساخته نشوی

.

.

اس ام اس عاشقانه قشنگ 

.

.


دستت روبکن توموهات, یه تارشوبردار, همونو به دنیانمیدم

.

.

اس ام اس عاشقانه قشنگ 

.

.


آهویم مرا دوست داشت اگر گرگهای اطرافش می گذاشتند

.

.

اس ام اس عاشقانه قشنگ 

.

.



از اون لحظه خیلی بدم میاد از اون لحظه ای که ثانیه های بی تو بودن متولد میشه کاش مرگ این ثانیه ها برسه تحت هر شرایطی فرقی نمی کنه چه با مرگ من چه با تولد دوباره ی با هم بودنمان

.

.

اس ام اس عاشقانه قشنگ 

.

.


در گذرگاه زمان خیمه شب بازی !دهر باهمه تلخی و شیرینی خود میگذرد عشق ها میمیرند رنگ ها رنگ دگر میگیرند و فقط خاطره هاست که چه شیرین و چه تلخ دست نخورده بجا میمانند

.

.

اس ام اس عاشقانه قشنگ 

.

.


از تمام دنیا تو و دستانت برای خوشبخت کردن من کافی ست
از تمام دارایی های دنیا تنها داشتن قلب توست که مرا از همه وقت و همه چیز و همه کس ثروتمند تر می کند....
به امید آن روز که لبخندم که لبخندت هیچ گاه از لبمان نرود

.

.

اس ام اس عاشقانه قشنگ 

.

.


چرا نمیفهمه من فراموشش نکردم؟
من فقط به نبودنش عادت کردم
اونم چه عادتی داغون شدم با کلی خاطره
یکی بهش بفهمونه هنوزم دوسش دارم
آخه لعنتی من یه روزی نقش اصلی زندگیت بودم

.

.

اس ام اس عاشقانه قشنگ 

.

.


گذر تک تک این ثانیه های سپری گشته ی عمر، به قدیمیتر شدن رابطه ی من و تو می ارزد

.

.

اس ام اس عاشقانه قشنگ 

.

.


خدای اسمونهاخدای کهکشونها برس به داد دل عاشق ما جوونها

.

.

اس ام اس عاشقانه قشنگ 

.

.


دوست داشتنت هوس نیست که باشد و نباشد
نفس است
تا باشم!
تاباشی



زیبا ترین ستایشها نثار آنکه کاستیهایم را می بیند و بازهم دوستم دارد
__________________ اس ام اس عاشقانه +____________________+


عشــق از جـنس بــاران اســت ، لطـــفا کــثیفش نکــنید
__________________ اس ام اس عاشقانه +____________________+


مردان وقتی احساس کنند که کسی به انها نیاز دارد انگیزه پیدا کرده و قدرتمند میشوند
زنان هنگامی انگیزه میابند و قوی میشوند که احساس کنند کسی انها را دوست دارد
__________________ اس ام اس عاشقانه +____________________+


من ﮐﻪ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺳﺘـــﻢ ﺑﮕـﻮﯾـــــــﻢ
ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ
اما
ﺍﻣـــــﺎﻥ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﭼﺸـــــــم هــــا،
ﺍﯾﻦ ﭼﺸـــــــم هــای ﺩﻫــﻦ ﻟـــﻖ
__________________ اس ام اس عاشقانه +____________________+


فکر نکن که به پایت می نشینم …
بلند میشوم ، آرام چرخی میزنم و مطمئن میشوم که نیستی
بعد برمیگردم سَرِ جایم ، سرم را میگذارم روی زمین و می میرم
__________________ اس ام اس عاشقانه +____________________+


بعضیا هم هستن حاضرن از عشقشون بگذرن تا تـــو به عشقت برسی
ایـــنا خیـــــــــــلی ماهن

__________________ اس ام اس عاشقانه +____________________+


ﭘﺎﯾﯿﺰ ﮐﻪ ﺷﺪ ﺍﺧﺮﺍﺟﺶ ﮐﺮﺩﻧﺪ
ﺭﻓﺘﮕﺮﯼ ﺭﺍ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ
ﻭﺑﺮﮒ ﻫﺎﺭﺍ ﻗﺪﻡ ﻣﯿﺰﺩ
ﻭﺟﺎﺭﻭ ﻧﻤﯿﮑﺮﺩ

__________________ اس ام اس عاشقانه +____________________+


همه لرزش دست و دلم از آن بود
که عشق پناهی گردد،
پروازی نه
گریزگاهی گردد.
آی عشق آی عشق
چهره ی آبی ات پیدا نیست
__________________ اس ام اس عاشقانه +____________________+


گمان نكن قهرم....
نه!
فقط ميخواهم بدانم سكوتم خوابت را بهم ميزند يا نه ؟

__________________ اس ام اس عاشقانه +____________________+


روزگار صحنه عجیبی است!!!!
زیبارو باشی به کور میرسی...
خوش صدا باشی به کر میرسی...
عاشق که باشی به سنگ میرسی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فائزه........................صاحب وبلاگ فان به سبک ما در تاریخ 1392/12/27 و 21:11 دقیقه ارسال شده است

سللللام محمد حسین عزیز اسمتو درست گفتم عایا؟؟
دوست خوبم ممنون ازنظری که گذاشتی من هفته ای دو سه بار آپ میکنم زود به زود به وبلاگم سر بزن
وبلاگ خیاییی قشنگی داری
لینکت کردم دوشت عجیجم
بازم با نظراتت شادم کن
وقتی آپ میکنی خبر بده


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از سایت ما راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 111
  • بازدید سال : 120
  • بازدید کلی : 15,985