loading...
اس ام اس عاشقانه،اس ام اس خنده دار
محمدحسین بازدید : 22 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه شدید

همیشه نگاهی را باور کن که وقتی از آن دور شدی در انتظارت بماند

 

اس ام اس عاشقانه شدید

برای کسی بسوز که برای خاموش کردنت از اشکش مایه بزاره

.

اس ام اس عاشقانه شدید

بس که صدا نزدی اسمم را
“جانم” ی که برایت کنار گذاشته بودم ، گندید !

 

اس ام اس عاشقانه شدید

آنچه که آسان بدست آید، همیشه نخواهد ماند
و آنچه که همیشه خواهد ماند، آسان بدست نخواهد آمد . . .

 

اس ام اس عاشقانه شدید

سلام!
س: سکوت قلبت
ل: لبای بستت
ا: امید من
م: می کشه

 

اس ام اس عاشقانه شدید

بعد از مرگم تکه یخی را بر روی سنگ قبرم بگذارید تا با اولین طلوع خورشید به جای یار برایم اشک بریزد….

 

اس ام اس عاشقانه شدید

به سلامتیه همه اونایی که دلشون هوای آغوش عشقشونو کرده… ولی جز زانوهای بغل کردشون و تنهایی ، هیچ مهمونی ندارن.

 

اس ام اس عاشقانه شدید

لباس هایم که تنگ می شد می بخشیدم به این و آن ولی دل تنگم را،
حالا چه کسی می خواهد ؟!

 

اس ام اس عاشقانه شدید

تا به تکرار لحظه های با تو بودن میرسم آزاد میشود رویایی که برای رسیدنت در سر میپروراندم

 

اس ام اس عاشقانه شدید

در این دشت وسیع،که نه آبی هست نه علفی،با آمدنت. . .
بازهم جوانه میزنم. .

.

اس ام اس عاشقانه شدید

.

اینقدر کــه برای “خـــر” کردن من سـعی کـردی
بـرای خـودتـــــ وقتــــ میگذاشتی حتمــا “آدمــــــ” میشدی

 

اس ام اس عاشقانه شدید

(نامه به عشق)
فرستنده:دیوونه ی تو
گیرنده:عشق من
آدرس:سینه ی پاکت
مقصد:قلب مهربونت
موضوع:عشق بی ریا
حرف دل:دوستت دارم!

 

اس ام اس عاشقانه شدید

سرتاسر کوی رفاقت را گشتم
کمترکسی بود که در استین خنجر نداشت

 

اس ام اس عاشقانه شدید

کجا می روی ماریا؟
می روم تا مهره ی مار را،
زیر انبوهی از برف ها پنهان کنم!

 

اس ام اس عاشقانه شدید

به من خاطره یی بده!
به من خاطره یی بده،
ور نه صبح بچه ها کلاهم را کلفت تر خواهند کرد با برف
و به جای چشم،
برایم دو سیب زمینی پخته خواهند کاشت
مرحوم حسین پناهی

 

اس ام اس عاشقانه شدید

گز می کنم خیابان های چشم بسته از بر را
میان مردمی که حدوداً می خرند و
حدوداً می فروشند
در بازار بورس چشم ها و پیشانی ها
و بخار پیشانیم حیرت هیچ کس را بر نمی انگیزد
زنده دل حسین پناهی

 

اس ام اس عاشقانه شدید

گر آن نامهربانم مهربان بی چرا از دیدگانم خون روان بی
اگر دلبر بمو دلدار می‌بو چرا در تن مرا نه دل نه جان بی

.

اس ام اس عاشقانه شدید

.

تو دوری از برم دل در برم نیست هوای دیگری اندر سرم نیست
بجان دلبرم کز هر دو عالم تمنای دگر جز دلبرم نیست

 

اس ام اس عاشقانه شدید

ستاره من..
حتم دارم امشب از آن شبهایی است که به من چشمک زده ای که چشم از تو بر نمیدارم..

 

اس ام اس عاشقانه شدید

حتی اگه دیدن تو برام بشه غیر محال/مهم اینه دوست دارم فاصله ها را بیخیال

 

بهار من تویی
حالا چه فرقی می‌کند تقویم روی میز
اگر پایان پاییز است،
آغاز زمستان است،
یا هر چـیز.

 

 ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤ اس ام اس عاشقانه ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤

 

لبخندت …
دنیایم را تغییر میدهد
کافیست بخندی تا ببینی
چگونه در سردترین فصل سال
گل از گلم می شکفد

 

 ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤ اس ام اس عاشقانه ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤

 

برای من
تنها با یک گل
بهار می شود
گل
روی تو … !

 

 ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤ اس ام اس عاشقانه ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤

 

کاش
هرگز
ندیده بودمت!
لعنت
بر چشمی که
بی موقع باز شود…

 

 ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤ اس ام اس عاشقانه ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤

 

شیرین‌ترین خاطرۀ
دنیا باشی
مالِ من نباشی
زهر می‌شوی
به کامم
بدجور…!!!!

 

 ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤ اس ام اس عاشقانه ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤

چقدر ماه گرفتگی را دوست دارم،
شبیه توست
وقتی موهایت را روی صورتت می ریزی !

 

 ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤ اس ام اس عاشقانه ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤

 

 

 

اس ام اس عاشقانه شدید

قسم به تین وعنکبوت،به مرغ باغ ملکوت،ازته دل برات بگم دنیافدای تارموت

 

اس ام اس عاشقانه شدید

سلام،یه زحمت واست داشتم,قربونت اگه ازجلوآینه گذشتی,این رفیق ماروببوس!

 

اس ام اس عاشقانه شدید

یه بلیط مسافرتى به مقصد<♥> مهربونت برام میگیرى?؟
آخه دلم برات تنگ شده!

 

اس ام اس عاشقانه شدید

معنی دوست:
د=دور ازهم
و=واسه هم
س=سایه هم
ت=تا عمرداریم برای هم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از سایت ما راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 127
  • بازدید سال : 136
  • بازدید کلی : 16,001